Obserwatorzy

wtorek, 24 września 2013

Koszyk weselny na wino

Witam słonecznie w taki pochmurny dzień jak był dzisiaj - no niestety u nas jesień daje się we znaki ale mam nadzieję że przyjdzie do nas już niedługo piękna złota jesień :) Nawet by mi ta pogoda nie przeszkadzała gdyby nie to że z moją Karolinką codziennie wcześnie rano jeździmy do szpitala na okulistykę na ćwiczenia na oczy i z dzieciakiem i o kuli ciężko się gna przez zabłocone drogi :/ ale spoko ogarniemy wszystko :) Zrobiłam jeszcze jeden koszyk bo obiecałam jeszcze jednej koleżance na ślub. Sama nie wiem który bardziej mi się podoba. Dla porównania zrobiłam zdjęcie obu na raz :) Ocenę zostawiam Wam kochani.



Kolory wyszły trochę zakłamane bo nie w rzeczywistości oba to fiolety ciemny  i jasny wrzos tylko na zdjęciu wyszedł jakiś dziwny.

2 komentarze: