Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Metryczka zakończona

I jest :) zakończona metryczka dla Kubusia. Mam nadzieję że będzie się podobała. Stwierdziłam że muszę w końcu zabrać się do roboty nad tą metryczką bo pozaczynałam kilka prac i nie wiem za co się wziąć żeby skończyć -  ale w końcu jest :) Teraz tylko czekamy aż mama z Kubusiem dojdą do siebie i jedziemy im zawieźć prezencik - może zdążę jeszcze zrobić mamusi jakiś prezent :) Ale ponieważ wyjeżdżamy w góry gdzie śnieg i zimno panuje dookoła a mój  sierściuch po kolejnej operacji stracił dużo sierści i strasznie marznie jestem w trakcie robienia mu kamizelki żeby na treningach mu zimno nie było :) jak skończę to napewno się pochwalę A teraz zdjątko metryczki 



jak zwykle z czystego lenistwa zdjęcie robione telefonem a że ciemno już na dworze to jakość nie najlepsza :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz